tiistai 30. joulukuuta 2014

neuvolakuulumisia nmr3.

Tänään rv 33+2 ja  neuvolassa tuli tänään taas käytyä.Vauva on edelleen pää alaspäin ja vaikuttaa terveeltä.

Rv 16 ja 33 :)


Verenpaine: 120/76
Paino: 79.5kg
Kohdunpohjankorkeus: 33.5
Vauvan syke: + 135

Normaalisti verenpaineeni on ollut matalampi mutta eipä tuo vielä paha ole. Kävin labrojakin ottamassa aikaisemmin ja hemoglobiini oli 107 ja minun pitäisi ilmeisesti syödä rautaa. Neuvolatäti on hieman hälläväliä tyyppinen ja ei ole stressannut mistään. Painokin minulla on noussut melkein 20kg ja siitäkään hän ei sano juuta eikä jaata. Mukavaa se on ettei painosta saarnata, mutta olisi kiva kuitenkin että jonkinlaista kiinnostusta tulisi. Nyt minulla on hieman sellainen olo että ei tuota neuvolatätiä kiinnosta mikään.

Ensiviikolla alkaisi äitiysloma. Nyt olen tämän viikon sairaslomalla ja ensiviikolla kaksi työpäivää jäljellä. Hiukan vielä olen pihalla kelan kanssa, mutta ehkä nekin asiat selviää pikkuhiljaa.

Hyvää uuttavuotta kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti