keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

hashtag nomakeup.

Törmäsin yksipäivä iltasanomien artikkeliin jossa Suvi Pitkänen oli meikattuna ja ilman meikkiä. Artikkelissa pohdittiin huomaako niissä kuvissa eroa vai ei? Aloinkin pohtia että voiko kutsua itseään meikittömäksi jos on ripsienpidennykset, silmien kestorajaukset ja ehkäpä kulmatkin on värjätty? Minusta et ole silloin meikitön ja etkä missään nimessä natural niinkuin Suvi oli instagrmmiin hashtagilla merkinnyt.

Ripsienpidennykset ovat minusta hienot ja haluaisin itsekkin joskus sellaiset, mutta jotenkin häiritsee kun ihmiset puhuvat niin monesti meikittömyydestä vaikka kuontalo on viimisenpäälle laitettu.



Kuvissa minä olen täysin ilman meikkiä sekä meikanneena. Minusta tuosta eron huomaa hieman paremmin kuin Suvin kuvista. Enkä todellakaan tuomitse jos on ripsienpidennykset tai muita, vaan en itse pidä sitä lookia naturalina tai meikittömänä. 

Mitä mieltä muut ovat?

2 kommenttia:

  1. Itse olen täysin samoilla ajatuksilla. Itse kun olen sen 360pv/vuosi noin suunnilleen täysin meikittä, niin en osaa oikein kokea "naturalliksi" ihmistä, jolla on kaiken maailman viritykset sitten kuitenkin.. Olet kyllä nätti - meikillä sekä ilman!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu itsekkin olen aina ollut hyvin laiska meikkaamaan:D ainoastaan yleensä jos juhliin olen lähtenyt niin sitten naamaa hiukan enempi koristellut :D

      Poista