sunnuntai 10. toukokuuta 2015

äitienpäivä.


Kiitos äiti, sinä olet minut kasvattanut pienestä tytöstä, edelleen pieneksi naiseksi.
Sinä olet kuunnellut minua kun sitä olen tarvinnut. 
Sinä olet asettanut minulle rajat ja ja opettanut minut kunnioittamaan toisia.
Sinä olet opettanut minut arvostamaan pieniäkin eleitä ja asioita.
Sinä olet halannut minua kun olen ollut surullinen.
Sinä olet nauranut kanssani.
Sinä olet itkenyt kanssani.
Sinä olet selittänyt minulle uudestaan ja uudestaan miksi en saa olla myöhään ulkona.
Sinä olet jaksanut teinivuosieni kiukuttelut ja silti pysynyt rinnallani.
Sinä ole rakastanut minua ehdoitta.
Sinä olet maailman paras äiti ja parempaa en olisi voinut ikinä toivoa!
Sinä olet ollut minulle täydellinen esimerkki.
Sinä olet sellainen äiti jollainen minä haluan olla omalle pojalleni.
Kiitos siitä että juuri sinä olet minun äitini!



Minulla ja siskollani on ollut mahtava lapsuus. Ja siitä suuri kiitos äidillemme <3 Rakastan sinua äiti<3

Tänään on ensimmäinen äitienpäivä kun itsekkin olen äiti. Ja kyllä olen niin onnellinen pienestä pojasta joka on minulle suotu! Äitini esimerkkiä seuraten aion kasvattaa Peetun kunnon mieheksi:)



Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti