keskiviikko 6. toukokuuta 2015

perhevappu.

Kun olin lapsi, vappu tarkoitti minulle serpentiinien ja ilmapallojen puhallusta, vappuriehaa, nakkeja ja perheen kanssa yhdessä oloa.

Kun kasvoin ja minusta tuli teini, vappu tarkoitti minulle värikkäitä ja hölmöjä vaatteita, ryyppäämistä ja kavereiden kanssa hölmöilyä.

Kun olen äiti, vappu tarkoittaa, serpentiinejä, ilmapalloja, ulkoilua, nakkeja ja perheen kanssa yhdessä oloa.




Niin se vappu muuttui minulle jälleen perhejuhlaksi. Etenkin tänä vappuna oli koossa koko poppoo. Mikon kaikki lapset oli meillä ja oli aivan ihanaa seurailla miten innoissaan lapset leikkivät ilmapalloilla ja hamusivat itselleen paukkuserpentiiniä. Myös lähes jokainen poika halusi että päät värjätään sinisellä vappu värillä uuteen uskoon. Tänä vappuna ei kertaakaan pelattu pelikoneilla ja tuijoteltu vain televisiota. Ulkoilimme paljon ja lapset pääsivät juoksemaan jäätelöauton kiinni jotta minä vaunujen kanssa kerkeäisin ostamaan jätskiä.





Pakko kehua että tämä vappu voitti ehdottomasti ryyppäämisen ja kaupungilla hengaamisen! Olen niin onnellinen siitä miten tämä perhe on minuun vaikuttanut. Vuosi sitten vappuni oli aika lailla erilainen, vaikka senkin vietin Mikon seurassa.





Peetukin taisi väsähtää aika lailla sillä nukkui vappu yönä 8h putkeen ja voin kertoa että tämä äiti oli hyvinhyvin iloinen :D


Millainen teidän vappunne oli?:)

3 kommenttia:

  1. Ihanan kuuloinen vappu teillä kaikkinensa :) Nyt on pakko kysyä, että minkä merkkiset vaunut teillä on? :> Niiden hankinta itsellä edessä ja kovaa vertailua merkkejen välillä, niin pisti silmään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Baby-Merc junior :) ostettu preeco.fi sivulta:) Todella kevyet työntää ja kääntää! Huono puoli et nuo hiuka kallaa oikeelle mut pitäs sinne soitella ni pitäis mennä takuusta tuo vika :)

      Poista
  2. Kiva että tykkäät:) käynkin lukaisemassa myös sinun blogiasi :)

    VastaaPoista