maanantai 28. joulukuuta 2015

Miten meni Joulu?

Joulu tuli ja meni. Olen aina pitänyt joulusta, mutta onneksi se silti on vain kerran vuodessa. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Minun työpäiväni aikana Mikko oli loihtinut mahtavat jouluruoat kasaan ja siivonnut kämpän. Pakko nostaa hattua, sillä ei varmasti ole ollut helppoa kun samaan aikaan viisi lasta juoksentelee jaloissa. Mikon äiti ja mamma tulivat neljän aikoihin meille ja melkein heti syötiin. Lapset odottivat malttamattomina lahjojen saapumista ja viiden aikoihin paketit tulivatkin lopulta. Oli kyllä ihanaa katsoa lapsia joiden silmät kiilsi innosta, paketteja jakaessa. Kaikki vaikuttivat myös tyytyväisiltä lahjoihinsa ja se on hyvä. Peetukin pääsi avaamaan lahjojaan, vaikkei se lopulta ollutkaan kovinkaan kinnostavaa touhua.




Joulu oli kyllä todella erilainen mihin olin tottunut, mutta todella mukava! Vaikka pieni miinus oli kun Mikon 5 vuotias poika tuli oksennustautiin. Onneksi hänkin oli silti reipas ja ei silloin tällöin oksentelu näyttänyt menoa haittaavan. Ja tällä hetkellä näyttää siltä ettei kukaan muu sitä oksennustautia saanut. Sitä kyllä ihmettelen kovasti, mutta hyvä vaan jos niin on!








Paljon tuli lapsille lahjoja ja myös Mikko ja minä olimme olleet kilttejä, Mikko sai minulta tabletin ja minulle Mikko oli ostanu PS4 konsolin! Olin ihan puulla päähän lyöty kun paketin avasin. En ikinä olisi uskonut, että Mikko sen minulle hommaa. Enimmäkseen pojat sillä pelailivat, mutta nyt olen itsekkin päässyt sitä vähän kokeilemaan. On kyllä ihan huippu!


Seuraavaksi alkaakin uusivuosi ja uudet kujeet! Tämä vuosi oli aivan mahtava ja seuraavasta vuodesta odotan vähintään yhtä hyvää! <3 Hyvää uutta vuotta kaikille! <3

1 kommentti:

  1. Kiitos haasteesta :) Pitää koittaa saada aikaiseksi sen toteutus :)

    VastaaPoista