lauantai 8. marraskuuta 2014

vaiva vaivaa.

Aika kuluu ja vatsa-asukki kasvaa. Nyt on meneillään rv 25+6 ja olisin jo ihan valmis lähtemään synnyttämään. Onneksi on ensiviikolla neuvola jossa on myös lääkäri paikalla joten voin kaikista vaivoista puhua siellä. Jatkuvan närästyksen kyllä kestän, mutta unta en saa kovien selkä ja lonkkakipujen vuoksi. Tähän vielä lisäksi mulle tuli virtsatieinfektio joka ei ole ollenkaan mukava. Myös 1tunti 40 minuuttia päivystyksessä istumista ei ollut mitenkään mielekästä. En ole muuten ollut raskauden aikana kipeänä mutta nyt alkaa olemaan niin paljon jos jonkinmoista pikkuvaivaa että en tykkää.


No mutta jos nyt jätän valittamisen tuohon ja kerron kuinka ihanalta nuo potkut tuntuvat! Olen jatkuvasti käsi vatsalla ja kaikki pitävät minua varmaan jo hieman rasittavanakin sen suhteen. Ei sitä vaan voi sanoin kuvailla kun pieni ihminen liikkuu sisälläni. Sitä ei voi edes isäihmiset tietää.




Olin ystäväni Julian luona käymässä yhtenä päivänä ja hän sitten käski minun riisua vaatteeni että hän voi ottaa kuvia. Olenhan minä hyvä ystävä joten tietysti tottelin. Ei sentään vielä alaston kuviin ryhdytty vaan sain vähän rekvisiittaa niskaani. Julia on hyvä amatöörikuvaaja vaikka kuvattava ei mikään malli ollutkaan.


Ei muutakuin rentoa viikonlopun jatkoa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti