perjantai 27. syyskuuta 2013

Tankkausta?

Ja se olisi sitten taas yksi päivä lähempänä treenin alkua. Jännitys alkaa pikkuhiljaa tuntua vatsanpohjasta korviin asti. Jotenkin taitaa olla surua tulevasta ruokavaliosta, sillä tänään olen syönyt kakkua, käynyt hesellä ja juonut Ed-energiajuomaa. No mutta ei se varmaan haittaa kun maanantaina vasta se kova treeni ja dieetti alkaa.

Tänään kävin aamulla kaverin luona ottamassa ennen-kuvat. Otin sekä bikinit päällä, että kevyissä vaatteissa. Rohkeus ei riitä bikinikuvia tänne vielä laittaa, mutta katsotaan jos nekin tänne tulisi kun jälkeen-kuvat saadaan 10 viikon päästä.


Siinä on siis nykykuvat. Olen siis 153.5cm pitkä ja paino oli tänä aamuna 62.6kg. Kuten eilen sanoin, en ole mikään järin iso, mutta pituiselleni tuo paino on hiukan liikaa joten tiputus varaa on. Eikä tuo dieetti ole mikään nopeasti ja paljon pois, joten olen aikas innoissani että vihdoin mulle näytetään miten painoa voi pudottaa oikein.

Olen tällä hetkellä kolmivuorotyössä joten sekin tuo omat haasteensa ruokavalion ylläpitämisessä. Eniten mietityttää tulevat yövuorot kun en vielä tiedä saako kahvia juoda ja miten siellä kuuluu syödä, vai saako syödä lainkaan? No kaikki selviää mulle varmasti pikku hiljaa. 

Jännittäen siis seuraavaan päivään ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti