perjantai 16. tammikuuta 2015

rv 35+5

Olin neuvolassa 14 päivä ja sieltä minulle varattiin aika ultraan painoarvioon. Sf-mittani on ilmeisesti ollut hieman korkea ja siksi tarkistetaan vauvan koko kun  itsekkin olen tosi lyhyt (153.5cm).  Myös labroja lähettivät ottamaan uudestaan kun viimeksi hemoglobiini oli vain 107.

Vauva on edelleen raivotarjonnassa ja liikkuu hyvin aktiivisesti. Ilmeisesti vielä ei ollut kiinnittynyt, mutta eiköhän senkin kerkeä vielä tekemään. Itsellä unettomat yöt vaivaa todella pahasti ja siksi olen päivisin todella väsynyt. Koitan kuitenkin nukkua mahdollisimman harvoin päiväunet että illalla saisi edes jotenkin ihmistenaikoihin unta.

Asiasta kolmanteen, kävin eilen ottamassa elämäni ekat rakennekynnet. Hoitoalalla kun ei tuo ole ollut mahdollista niin nyt ennen vauvan syntymää päätin kokeilla ja aika luonnollisesti näillä pystyy kaiken tekemään. Itselläni normaalistikkin välillä ollut todella pitkät kynnet ja se on helpottanut totuttelua näihin.

Voitte vaan arvata kumpi on otettu kännykällä ;)

Tänään kävimme myös mieheni kanssa kamera kaupoilla. Ostimme yhdessä Canon EOS 1200D kameran! Olen ihan innoissani ettei enää tarvitse blogissakaan hävetä kännykän kameralaadulla. Hetki varmasti menee ennenkä tuota oppii täysin käyttämään, mutta hiljaa hyvä tulee.



 

Kuvista näkee että olen aloittelija, mutta parempia nuo ovat kuin kännykän kanssa otetut. Olen niiiiin tyytyväinen tuohon extempore ostokseen ettei edes yhtään harmita rahan katoaminen tililtä!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti