lauantai 23. tammikuuta 2016

#ystäväkirjahaaste

Sain jo joulukuunlopulla tämän haasteen, mutta toteutus on vähän jäänyt. Haasteen minulle heitti Arjen miljonääri-blogin Johanna. Alunperin haasteen on aloittanut Napsahduksia-blogi. Olen ollut joskus aikoinaan kova täyttämään ystäväpäiväkirjoja, mutta näin aikuisiällä ei ole pahemmin tullut kirjoiteltua. Joten on mukava päästä näin blogin muodossa tätä toteuttamaan.
En haasta ketään tällä kertaa, mutta se tuskin haittaa. Haasteeseen kuului myös laittaa kuvia jotka kuvaavat parhaiten itseään. Katsotaan mitä tuolta koneen uumenista mahtaa löytyä.





1. Pituutesi ilman korkkareita?
- Huimaavat 153,5cm! (ja kyllä, puolikin senttiä on tärkeä)

2. Lempinimesi ja mistä se on peräisin?
- Mulla ei ole ikinä oikein ollut lempinimeä. Ja se on mua jotenkin myös harmittanut.

3. Minkä ruuan valitset lauantai-illalle jos ei tarvitse miettiä kaloreita?
- Pizzaburger :D Se vaan on jotenkin niin mahtava rentoilu mättö!

4. TOP4 asiaa joita arvostat eniten ystävyydessä?
- Lojaalius, henkisesti läsnä oleminen, huumorintaju ja aito kiinnostuminen toisen kuulumisista.



5. Telkkarista: Moderni perhe, Kimmo, Salkkarit, Greyn anatomia vai hottikset?
- Salkkarit tietty!

6. Rakkaimmat harrastukset ja onko sinulla suunnitteilla aloittaa jotakin uutta?
- Tää blogi on varmaan ainut harrastus tällä hetkellä. Ja salilla ois tarkoitus aloittaa käymään taas jossain vaiheessa, kun vaan aika ja raha antaa periksi.


7. Haaveita joiden toivot toteutuvan lähitulevaisuudessa?
- Haluan saada koulunu vihdoin loppuun ja toinen olisi uusi auto!

8. Hattaraa vai pehmistä?
- Pehmis <3

9. Ripsiväri, kestoripset vai naturell?
- Ripsiväri. Tosin oon aina haaveillut kestoripsistä, mut en oo raaskinu hommata.

10. Mottosi?
- "Elä elämäsi hymyillen, hymyile läpi kyynelten"



Pahoittelut kuvista :D Osa on hyvinkin vanhoja, mutta kuvaavat minua mielestäni parhaiten! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti