maanantai 10. elokuuta 2015

3. viikkokatsaus.

Tänään meidän tapaaminen peruuntui ja täten punnitus siirtyi ensiviikkoon. Jännityksellä odotan paljonko kahdessa viikossa kiloja tippuu. Olen tänään kuitenkin käynyt vaunulenkeillä pariinkin otteeseen ja hiki tuli, mutta olen tyytyväinen että olen tuolla helteellä jaksanut (ehkä ruskettumisen toive pieni motivaattori). Olisi kyllä niin ihanaa kun painaisi alle 60kg, siitä kun on taas tovi vierähtänyt kun olen sen verran painanut. Uskon vahvasti että tämän dieetin avulla se onnistuu!

Peetusta alkaa huomata miten hän nauttii ulkoilusta. Sisällä kitistään ja mikään ei ole hyvin, mutta ulkona ei kitinää kuulu ellei ole nälkä. Tänään poika pääsi myös ensimmäistä kertaa keinumaan ja vaikutti pitävän.



Ihanaa kun on pieni lapsi joka vetää ulos väkisinkin ja saa minutkin reippailemaan. En kyllä olisi uskonut noin pienen vielä ulos haluavan, mutta kyllä hän vaan niin paljon mielellään ulkona on. Toivottavasti nämä kelit jatkuu jotta pääsee jatkossakin kävelemään ja ehkä jopa koiran kanssa juoksemaan. Minä kun olen sitä kastia joka ei sateella mielellään ulos mene.


P.S. Peetu on oppinut ryömimään! Tosin sitä ei viitsi vielä usein tehdä kun on mukavempi jos äiti kantaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti