keskiviikko 12. elokuuta 2015

minäminäminä.

Eräs ystäväni ehdotti että tekisin blogitekstin itsestäni. Päätin siis tarttua haasteeseen ja kertoa teille asioita joita ehkä tiedätte ja ehkä ette.
 

10 asiaa ihan vain minusta.

- Nimeni on Jenna Annika
- Täytin heinäkuussa 23 vuotta
- Olen horoskoopiltani rapu ja uskon horoskooppeihin
- Asun kerrostalo kolmiossa
- Perheeseeni kuuluu: mies, oma poikani, neljä miehen poikaa ja kaksi koiraa
- Kyllästyn hiusväriini nopeasti ja vaihdan tyyliä ehkä liiankin usein
- Muutin pois kotoa 20 vuotiaana
- Opiskelen lähihoitajaksi oppisopimuksella ja koulua on jäljellä äitiysloman jälkeen vain muutama kuukausi
- Olen erittäin läheinen äitini kanssa
- Minulla on vuotta vanhempi sisko


10 asiaa joita ette ehkä tienneet.

- Kun laitan pyykit narulle niin niiden on oltava tietyssä järjestyksessä
- Minulla on sosiaalistentilanteiden pelko
- En pidä yhtään lätyistä ja pannukakusta
- Kun olin lapsi, luulin lehmien olevan koiran kokoisia
- Olin yläasteella wannabe räppäri
- Juttelen itsekseni
- Olen huono uimaan
- Pidän itseäni todella hyvänä kuskina, mutta talvella ajan kuin mummo
- Minun pakko syödä lautanen aina jokaista riisin murua myöten tyhjäksi
- En ole koskaan maistanut mämmiä


10 asiaa jotka ovat minulle tärkeitä.

- Perhe
- Eläimet
- Terveys
- Mukavuus
- Onnellisuus
- (valehtelisin jos en kirjoittaisi) Elektroniikka
- Kesä
- Rakkaus
- Ystävät
- Unelmointi



Asiat ei ole missään järjestyksessä ja voi olla että unohdin myös jotain hyvinkin olennaista. Kuvat ovat 15 vuotiaasta ylöspäin.


Ehkä te lukijat tunnette minua taas asteen verran paremmin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti