perjantai 14. elokuuta 2015

siskoni mun.

Janina on sisko joka nauraa paljon. Hän on sisko joka tukee ja auttaa. Janinalle perhe on aina tärkein. Hän itkee elokuvissa, tykkää oudoista peleistä ja rakastaa eläimiä. Janina on hyväsydäminen ja välillä ehkä liiankin kiltti. Janina osaa olla myös kova sanainen ja sanoo välillä mitä sylki suuhun tuo. Janina on hölmön hauska ja hän ei osaa keskittyä moneen asiaan kerralla. Janina on lyhyt, mutta kuitenkin pidempi kuin minä. Hän on kaunis ja hän omistaa upeat pitkät hiukset. Janina osaa puhua vauvojen kieltä ja saa kenet tahansa nauramaan. Janina on minulle ystävä, tukihenkilö, terapeutti, lapsenvahti, viihdyttäjä, SISKO!

Äiti on osannut kyllä hyvin tehdä minulle juuri oikeanlaisen ja minulle sopivan siskon. En vaihtaisi tuota hölmöä muijaa mihinkään!


Yksinkertaisesti Janina on ihan mahtava sisko! Ja eilen pääsin viettämään hänen kanssaan laatuaikaa kun matkasin Peetun kanssa hänen luokseen.









Olimme siis Peetun kanssa siskoni luona yökylässä ja reissu meni todella hyvin! Kävimme ideaparkissa, lenkillä ja myös vaan löhöiltiin. Oli kyllä niin ihanaa taas nähdä pitkästä aikaa siskoa ja kuunnella hänen jorinoitaan. Riitelimme pienenä aika paljon, mutta aina olemme kuitenkin olleet läheisiä ja touhunneet yhdessä. Maailman paras sisko joka saisi asua hivenen lähempänä <3



I smile because you're my sister, I laugh because you can't do anything about it

1 kommentti: