keskiviikko 16. lokakuuta 2013

päivä 17

Eilen en jaksanut kirjoittaa yhtään. Olin koko päivän piknik risteilyllä töitten puolesta. Jalat oli ihan rikki pyörätuolien työntämisestä ja jatkuvasta kävelystä. Mutta hauskaa oli kuitenkin. Pakko kyllä sanoa, että se Viking Grace on kyllä hieno laiva. En olisi uskonut kehuvani sitä, mutta on se ihan eri sarjaa kuin muut laivat missä olen ollut. Ja kun pääsi buffetin eteen, oli mieli vielä parempi! Ruokaa oli montaa eri sorttia, mutta hiukan oli järjestykset huonot. Kylmäruoka jonoja oli neljä, mutta jokaisessa ei ollut samoja ruokia. Eli jos kaikkea halusi saada piti jonottaa useaan kertaan.
Lämminruoka oli herkullista, oli kanaa, lammasta ja possua. Kastikkeita oli useita ja muutakin ruokaa. NAMNAM.
Jälkiruokia oli montaa sorttia. Keksiä, juustokakkua, jäätelöä ja vaikka mitä. Ihanaa, ja niin vastoin mun dieettiä. Mutta kyllä mä söin! Ja söin ehkä vähän liikaakin:D Mutta mitään en kadu!



Tänään aamulla jouduin lähtemään Biltltemaan käymään. Rakkaan Opel Corsani akku sanoi itsensä irti. Onneksi mulla on ihana pappa joka kuskasi mut sinne ja vaihtoi akunkin puolestani. Ja siinä sitten vahingossa ostin myös autooni uuden soittimen kun maksoi vaan 45e. Vanha soitin oli meinaan niin rikki että siitä ei ollut enää mitään iloa. Asensin soittimen autooni vielä ihan itse! Hyvä minä:D Radiokin toimii ja sitä en ollut aikaisemmin saanut toimimaan mitenkään. Rahaa on palanut tässä kuussa jotenkin liikaa, mutta hyväään tarkoitukseen ne ovat kadonneet.

Huono kuva mut kiva soitin:)
Huomenna mulla on aamuvuoro ja ajattelin mennä salille sen jälkeen. Kun tällä viikolla ei ole sielä vielä tullut käytyä. Ei muutakun lihas jylläämään! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti