keskiviikko 14. lokakuuta 2015

talven asu.

Kävin tänään kuvailemassa hyvän ystäväni Julian kanssa syksyisiä kuvia. En ole asukuviin tottunut ja kameran edessä oleminen on vähintäänkin vaikeaa. Olen hden ilmeen nainen, kun kamera osoittaa minua kohti. Pitäisi ehkä opetella rentoutumaan enemmän. Ehkä pikkuhiljaa opin, tai sitten en. 




En myöskään ole ikinä pysynyt muodin perässä. Eikä minulla ole ollut mitään uniikkia tyyliäkään. Ehkä myöskin siksi aristan kameran edessä poseeraamista. Tällä kertaa voin sanoa että pidän asustani. Zalandolta jo toistamiseen samat kengät tilanneena (ensimmäisen parin söi koira) voin kertoa, että rakastan niitä! Takki on ostettu raskaus aikana muistaakseni Prismasta. Se oli silloin alennuksessa ja minä reippaana naisena ajattelin että ostan sen loppu talveksi, kun en ole enää raskaana. No eihän minulla mahtunut edes kädet siihen raskauden jälkeen, joten takki jäi odottamaan tätä talvea. 




Tuo takki tuntuu ainakin näillä keleillä todella lämpimältä joten toivon, että sillä pääsisi koko talven menemään. Tällä hetkellä ei montaa kertaa ole tarvinnut tuota takkia käyttää, mutta jos se päällä on, niin takin alla on vain toppi. Eli toivokaamme sopivan kylmää, muttei kuitenkaan jäätävää talvea!

Hyvää syksyn jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti