torstai 1. lokakuuta 2015

kyllä isi osaa.

Olen monesti pysähtynyt ja alkanut seuraamaan kun isä ja poika touhuavat keskenään. Mikko on jotenkin niin luonteva pienen ihmisen kanssa, että välillä itsekkin hämmästyn. Onhan hänellä kuitenkin viisi poikaa niin ehkä sietääkin olla hyvä lasten kanssa:)

Mitä se isi sitten osaa? Isi osaa vaihtaa vaipan ja kylvettää. Isi osaa naurattaa ja hölmöillä. Isi osaa halata ja tuoda turvaa. Isi osaa tehdä ruokaa ja leipoa. Isi osaa kontata pöydän alla vain jotta lapsella olisi kivaa. Isi osaa pyyhkiä kyyneleet ja lohduttaa.



Isi osaa leikata kynnet ja harjata hiukset. Isi osaa leikkiä, nauraa ja pelata. Isi osaa höpöttää hassuja. Isi osaa rakastaa ja pussata. Isi osaa olla paras isi <3



Mikko on isänä rakastava ja huolehtiva, ehkä hitusen enemmän kärsivällisyyttä saisi olla, mutta kukapa tässä täydellinen on. Mikko leikkii ja pelleilee poikiensa kanssa ja se on kyllä ihanaa katseltavaa. Hän osaa myös pitää kuria ja on myös tiukka tarpeen tullen. Hän on läsnä ja rakastaa kaikkia lapsiaan todella paljon. En ehkä olisi voinut toivoa parempaa isää pojalleni.




Kyllä mä vaan oon niin rakastunu nuihin mun miehiin <3 Kiitos että olette mun elämässä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti